Chocolate. I'm in love


Okej. Förlåt att jag försummat bloggen såhär totalt de sista dagarna. Jag älskar ju att blogga och bloggar för att jag tycker det är så otroligt roligt att dela med mig av mina bilder och mitt liv. Men jag skall vara ärlig; Jag har inte varit på topp på senaste tiden. Jag har mått för jävligt rent ut sagt. Men förhoppningsvis är det på bättringsvägen. Jag har en mamma och en Johannes som är helt underbara mot mig.

Jag och Johannes är hemma hos min mamma för tillfället, och kommer vara här tills vi får tillbaka vattnet. Vi har inte haft något vatten på en vecka nu. Hu! Man förstår inte hur jobbigt det är, förrän man får testa på det.

Johannes hade med sig en hel bunt med Lindt mörk choklad i olika smaker. Och fick mig och mamma att gissa vilka smaker. Jag hade 4 rätt av 5. Ecuador var svår! Men gott var det:)

Igår var jag förresten på Valhallabadet efter jobbet, och simmade, bastade och badade bubbelpool. Nu är mina ögonlock inte över ögonen längre, så nu skall jag borsta tänderna och försöka få bort ostbågssmaken. God natt!


Kommentarer
carro

Goott med choklad! =)

2010-03-17 @ 20:23:51
http://carolineannamarie.blogg.se/
Karin

Älskar mörk choklad:)

2010-03-18 @ 09:30:26
http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0