Stan hela dan'

Hej! Har varit i stan heeeela dagen. Och mina fötter var helt ömma när jag kom hem, även om jag strosat runt i stan i mina Converse. Först mötte jag upp Johanna. Vi gick in i 100 affärer kändes det som. Men jag hittade inte så mycket. Jag vet inte om det är bra eller dåligt.. Vi käkade lunch tillsammans och sedan träffade jag Jennifer för mer shoppande. Oturligt nog hittade jag två par skor och inget av paren fanns i min storlek. Bajs! Men jag har haft skit-kul idag. Nu skall krypa ner i sängen och kolla vidare på The Hills. Imorgon blir en busy dag. Och den börjar med att jag skall färga håret. Så good night, good morning, god dag! PUSS

Vi käkade lunch på mitt favvo-thaimat-lunchställe

Johanna tyckte också det var gott

Jag hittade iallafall något litet på Beyond Retro...

De borde lägga till 'Göteborg' på påsen också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0