Mamma är på besök


Har varit underbart wonderbart väder idag. Vi har varit ute hela dagen. Och när jag kom hem från jobbet, var mamma hemma hos mig och vi gick ner till havet för att få lite sol på våra näsor. På vägen hem handlade vi massor av mat och grönsaker och frukt och jordgubbar! Vi festade även till det med att köpa Nutella och croissanter. M M M. Efter vi käkat lite kassler med färskpotatis och ätit upp en hel låda med jordgubbar så gick vi en promenad, köpte lite trisslotter och värst vad vi hade småtur. Vi vann flera gånger. Vi satt och skrapade massor. Vi har haft en riktigt mysig dag tillsammans. Lilla mami och jag!

När jag slutade jobbet mötte jag mami och vi gick och solade


Sedan gick vi och handlade och lagade mat ihop

..och käkade massor av jordgubbar..

...och mörk choklad till efterrätt

Sedan bestämde vi oss för att gå en promenad


Här är lilla mamma, som ja, gör något... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0