Uppdatering..

Idag är det lördag. Jeejj. Mådde sådär igår efter jobbet. Vet inte varför, men mina ögon såg i kors och jag var helt borta och mina öron kunde knappt höra någonting, lock! Men idag är det bättre, fortfarande lite trött, men det skall vi ändra på. Måste nog sätta på en kopp kaffe :)  

Tja, jag har inte skrivit på ett tag men jag ha haft fullt upp.. Jobbat väldigt långa dagar, och så har vi haft fullt upp med att fixa inför överraskningsfesten för Tom som vi skall ha ikväll. I'ts gonna be soooo good! Vi har gjort en hel film om Tom och alla sjuuuuka grejer han har gjort (mest på fyllan) hahaha. Det är nog den roligaste komedin som någonsin gjorts. Så jävla bra vart den..

Så ikväll är det alltså surprise-paaaarty.. Det kommer bli så jävla bra! (I hope) Fast jag och Johannes höll på att avslöja oss imorse... ooops :/ Haha typiskt oss.

Så nu väntar jag på att killarna skall spela klart sin match. De spelar mot tjejer idag!! Haha. Tänk om de förlorar? Hmm. Ett tjejlag från allsvenskan skall spela mot dem, nån träningsmatch av nåt slag...

Min dator har förresten virus också, så den skall fixas på måndag. Jag skall få hjälp av en vän som är grym!

Eftersom jag var så trött igår, fanns det inte mycket att göra hemma än att ligga framför tv:n. Då får man lov att kolla på Let's dance va..? ;) Vem tycker ni skall vinna? Det finns egentligen bara en: Morgan! Han är helt sjukt duktig. Och Laila Bagge är också riktigt grym!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0