Påsken är av choklad..


God morgon. Jag är nyvaken och fortfarande inte helt pigg. Lång natt igår. Klockan var fem när vi var hemma och låg under våra täcken, jag och my b-friend!
 
Igår hade vi en helmysig dag. Min (bästaste)moster och hennes (skojjige)man är på besök från Stockholm nu över påsk. Så dem+min mami och mormor(faktiskt) åkte ut hit till mig och Johannes för fika på altanen och promenera (för vädret var helt fantastiskt perfekt) och kolla in hur jag lever mitt liv för tillfället. Sedan åkte vi allihop tillbaka till stan för en trerätters jättegod påskmiddag hos mamma på eftermiddagen. Mums! Sedan ut till Björkö igen för min och Johannes del för att umgås, dricka vin, skratta, prata och spela (skratt-)spel med några vänner hela natten. Vad göra idag tro? Later! E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0