Några bilder...

Födelsedagsfirande av Sara och Emelie på Mañana. Hur jäkla mysigt ställe som helst. Fullpackat med
människor som satt och åt, förfestade och stod och minglade. Och två stora bord för oss 20 tjejer som
skulle käka tapas och dricka vin! Mums! Det var en lyckad kväll, som efter Mañana blev Bliss och drinkar.
Och sedan avslutades min kväll ganska tidigt efter en snabb visit på Park Lane.

Anna & jag, Bliss

Födelsedagsbarnet. Sara! Mañana

Tre av dessa tjugo tjejer som var med. Bliss

Ååå så snygga vi äääär! Elin & jag, i taxin (Sjunger Elin? Eller försöker hon pussa taket?)

Park Lane

Kommentarer
fröken elin

hhaha vilken bild!:D jag ska också lägga upp bilder snart! tog massvis 8) tack för igår och glad påsk!

2009-04-11 @ 01:16:55
http://frokenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0