Trainingday or...

Skall jag träna, eller icke träna? Det är frågan. Nä, det är väl inte det som är den största frågan i världen, men skall jag åka in och träna rumpa? Hm, Humm? Det är ju så fint väder, så jag sätter mig mycket hellre på altanen och dricker vin, käkar glass eller gör ordning ett smarrigt mellanmål; bestående av Rivet äpple, kanel, valfri yoghurt, krossade linfrön, müsli(om man vill) och bär(frysta, färska eller torkade) Mums!

Idag har jag varit ute nästan hela dagen, men efter lunch där så var jag tvungen att gå in och sätta mig för jag vart helt slut efter vår långpromenad och all sol på förmiddagen. Vi tog med oss barnen och gick på utflykt. Perfekt i solen! Hej svej sålänge! E.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0