Vad hände med nyttiga mig ?

Så fort jag kommer hem till Johannes så bara vräker jag i mig onyttigt. Glass, choklad, chips, coca cola, vitt bröd, mer choklad. Och kakor, massa kakor. Gaaahh, jag blir galen. Haha. Ja ja. Halva veckan nyttig, halva veckan onyttig. En bra början på ett nyttig liv. Hoho. Jag dricker ju iallafall brämhultsjuice också. ;) haha.




Härmodagen, när jag var på stan med mami, träffade jag förrästen en vän som jag inte träffat på huuuundra år. Nä, men det var säkert 4 år sedan vi sågs sist. Och guuud vad söt hon är. Stod där i sina Loreal-kläder och såg söt ut :) Och vad kul det var att se henne. Hoppas vi ses snart igen gumman!

Snart kommer Älsk. JIIEEEY :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0