ÄNTLIGEN. MOBILT BREDBAND

HEJ HEJ OCH GOD MORGON !

Jag blev väckt (tidigt) av en pojkvän som ville spela xbox istället för att sova. Och så sa han att han inte kunde låta bli att väcka mig, för jag var så söt när jag låg och sov där med halvöppen mun. HETT ! Haha. Han ville ner till sin födelsedagspresent. Xboxen. Ja, jag får väl skylla mig själv, eftersom det var jag som köpte den åt honom ;) Så nu ligger vi nere i soffan och äter cocosbollar (han kan ju nu köpa med sig från IKEA, nu när han jobbar precis vid IKEA.. mums säger jag)

Igår var vi på stan och hittade en kostym + skjorta till Älsk. Supersnygg var han i den. Kostym är faktiskt väldigt hett. Och så köpte vi äntligen mobilt bredband. Från Tre. Dem hade det bästa erbjudantet, är snabbast och billiga. Så nu kan jag äntligen surfa vart som helst, närsomhelst. Med min lilla, lätta dator och det mobila bredbandet. Gött.

Idag skall J spela match, och jag skall åka hem till mami och vi skall till mormor och äta räksmörgåsar. Ja, sedan har jag inte så mycket planerat för dagen. Tar den som den kommer.

Puss/Ell





Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0