FREDAG=GOING OUT FOR PARTY

Hej-Svejs!

Fredagen i bild ser ni nedan. Jag och Sara var ute. Först var vi på 30-årsfest. Hennes brors tjej fyllde år. Sedan blev det Parkan. Vi hade massa kul. Det var verkligen jättetrevligt. Kate Ryan var där och sjöng också, och självklart trängde jag mig fram till scenen för att få ett par foton. Två vakter släppte förbi mig :) Haha, och jag hade på mig min frans-klänning från Topshop (som har en tendens att fastna överallt) och såklart fastnar jag i båda vakterna. Jag trasslade in mig där i deras mikrofoner och dragkedjor, så medan jag stod och fotade, försökte de ta sig loss. Haha. Men ingen skada skedd. De skrattade bara.

Ogår jobbade jag på en fest, som Johannes föräldrar hade ordnat med. Både jag och Johannes jobbade med att sälja öl och vin och hålla ordning på borden.

Park Lane

Här är vi :)

Och vi är alltid så roliga ;)

Jag och Sara

Kate Ryan

Hej-Svej ;)

Jeejj jeeejjeejjj

Som sagt... Alltid roligt...

Sara är poppis ;)

Vi gillar verkligen peace-tecknet (eller är det vinnar-tecknet?)

Tre filurer i baren

Sara är verkligen så söt :P

Muuwwaaahhh och god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0