Sol-streck

GAAAHH. Jag brände mig typ igår! Satt ute i solen i bara 2 timmar och så får jag en rand från linnet där över brösten. Faan vad hett. Not. Haha, verkligen inte. Men det var ju lite för kallt för bikini igår tyckte jag nog. Jag satt ju där invirad i en stor mysig filt. Mm. Favoritårstiden börjar komma! Lovely Lovely. Allt blir så mycket bättre på sommaren. Så underbart. I'm so happy happy-face. ;) 
          Älsk körde in mig till stan nu innan jobbet (söt), så nu sitter jag och snokar runt på mamis dator.. hihi. Skall snart sticka över till Emelie. Se om hon är hemma och up for sun! :D Sen skall jag till stan (hoppas Monika jobbar idag)

Ha det underbart Söta! Love /Ell


Kommentarer
Angelicas Closet

Solen är starkare än man tror.
;)

2008-05-07 @ 09:48:54
http://angelicascloset.blogg.se

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0