Färga hår och hallonsylt

Efter en kort, men intensiv shoppingrunda, åkte jag upp till mamis jobb. Vi köpte glass (TipTop, båda två) och jag bestämde mig för att inte åka ut till Björkö å kolla J spela fotboll, utan istället följde jag med mami. Skall sova här i natt och imon skall jag upp tidigt och ringa lite samtal för att sedan åka ut och jobba med Sötisarna. Skall jobba på dagiset 13.00-16.00. 

Färgade mitt hår idag också. Jag blev (förvånadsvärt) riktigt nöjd. Fast det kunde gott blivit lite mörkare ändå. För vänta bara ett par veckor, så kommer det vara helt blekt igen av solen. Dumma hår. :D Haha
           

Sov gott alla små Saltgurkor. Jag åt precis smörad-gås med hallonsylt. Mumsa.
Puss o god natt /Ell

Kommentarer
Angelicas Closet

Gott med glass!

2008-05-13 @ 22:02:51
http://angelicascloset.blogg.se

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0