Möbel-ångest

Lunchrast.


Vill köpa massa inredning nu. Det värsta är att jag bara har kollat på IKEA än så länge. Men jag vet ju att det finns hur många andra super-möbelbutiker som helst. Och jag har redan hittat hur mycket som helst på IKEA., 3 olika sängar, 5 olika soffbord, 13 olika skåp, 11 olika byråer, och soffor, bord, hyllor mattor, tavlor, blommor och lampor...;) Attans. Det är nästan så att men inte ens borde gå in i någon annan möbelbutik alls. Haha, Jag tror inte att mina ögon klarar av det. Och det här med min beslutsångest.... Vill inte ens tänka på det.. Haha,, puuh. :D (Och stackars J) ;)


Jag få helt enkelt börja med att bara köpa en blomma.. ;) Haha

image333
 149 kronor, ikea

Kommentarer
Fannie

Men IKEA är faktist bra, dock kanske inte kvallitén livslång, men snygstuff har dom!

2008-03-11 @ 14:14:37
http://fancyfannie.blogg.se
Anonym

inte visste jag att ikea hade så fina växter, påminner om ett bonsaiträd...

2008-03-12 @ 14:21:51

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0