GOD MORGON

God morgon Söta !

Hur mår ni?
Igår var jag på Ikea (återigen), fast den här gången med min kära moster, som är på besök i Göteborg. :) Vi råkade handla så mycket att vi fick ta taxi hem. Huuh. Stackars min moster, fast hon älskar det, Ikea och att shoppa och så... :D

Sedan satt vi och spelade spel hela kvällen. Jag, J, Moster och Mami. TP, och jag förlorade fett. Haha. Men min älskling däremot, han är grym på TP, Why Johannes Why? :D Varför kan inte jag några frågor? Haha. Jag som hatar att förlora. Så fånig jag är. Haha..

Idag skall jag till tandläkaren. Huuu, jag vill egentligen inte, fast det var ju jag själv som bokade tiden, så jag får väl skylla mig själv.. Haha.. ;)

Så nu vill jag äta frukost. Mums. :) Och sitta häääär och lukta på blommorna,..

Och igår så kom Älsk hem till mig också med jättesöta blommor :D Jag blev så glad igår. (Ell is happy) ;)


Och Älsk - Igår var bland de bästa dagarna !! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0