Bara massa gott


Nu var det ett tag sedan igen,, blir inte lika mycket tid framför datorn när jag inte jobbar framför en längre, och när jag inte är ledig. Men i söndags firade vi J's pappa.. Han fyllde år. Så det var bullkalas. MMM Me like.. ;) Idag har jag workat, och de söta små barnen blir bara sötare och sötare. :) Gulligull.. Haha,,.

Och så har jag bakat äpple-och-blåbär-och-hallon-smulpaj. Igår. Med vanilla-sås. :D Haha, Var den god? Ja, jag åt precis upp lite som blev över. Mumsa.


Guu,, bara sött sött sött och mat mat mat här ju. Ja ja, matvrak är vi allihopa ibland :D

Nu vet jag inte riktig vad jag skall göra. Är ganska slut efter denna dag, så kanske bara ta det lugnt,, fast jag har ju köpt ett par nya träningsbyxor... hm... fast vi får väl se när dem invigs... Haha...

/Ell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0