MOVIE-time

Åå, Idag känner jag verkligen bara för att kolla på film och mysa, uppkurad under en filt. Typ kolla på miljoner filmer, eller iallafall så många jag hinner med.. (Nästa helg och vecka får jag hinna med sånt som att gå ut på stan, ta en fika, shoppa, ta en öl ute, parta...?) Men idag vill jag bara se på massa bra filmer. Synd bara att jag inte har några filmer nästan, här hemma hos mami.. Bridget Jones älskar jag, det är en sån där må-bra-film. Hi hi. Alla rush-hour-filmerna kanske man skall kolla igenom, eller Shanghai knights..? (Å vad roliga dem är!) :D Hm, nä, först blir det att äta en lax, sedan blir det filmval. Sex And The City-boxen är ju helt sönderkollad nu, så den får nog vila på hyllan ett tag. Sedan så finns ju självklart favorit-filmen - Slim Susie.. :D och Charlie and the chocolate factory. Och jag såg Date Movie häromdagen, den kom på tv. Jäklar vad kul. En riktig B-tonårs-film - Skitkul ! Fan att jag inte har Uptown Girls på dvd, det var så längesedan jag såg den, och den var sooo typical me. :) Woho. Nu: LAX.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0