NIKE


 
Är på jakt efter ett par snygga träningsskor till gymmet. Helst skulle jag vilja ha båda de neonfärgade nedan. Jag har försökt hitta ett par som inte är fejk, men har hört att de nedersta skorna inte tillverkas alls längre och dem jag hittat online säljs på riktiga skojar-sidor som jag inte vågar beställa ifrån. Någon som vet något om det? 
 
De översta är lite nyare och är också fina. Frågan är där om man då skall välja rosa eller svarta? Eller är det någon som har tips på snygga Nike-skor för träning på gym?
 
 


Kommentarer
Camilla

Jag har sett att Stadium säljer de översta för 699 kr just nu.
Tänk bara på att inte gå allt för mycket efter denna skotrend som råder just nu. Dessa är s.k. barfotaskor, de har inte alls mycket stöd och visst, använder du mest hantlar, stång och annat på gymmet så passar dem, men de är för mjuka för längre löpning, du får ingen dämpning alls. :)

Svar: Åh tack för tipsen! :) Nej, för löpning skulle jag aldrig kunna använda sådana här skor då jag har knäproblem, men jag har ett par med bra dämpning för utomhuslöpning. Tänkte att på gymmet belastar jag inte ben och knän på samma sätt som vid löpning. Fast jag vet inte, det kanske man gör?
Elenore Eklind

2013-10-16 @ 10:13:50
http://thisiscamilla.blogg.se
Julia

jag har ingen koll på de neonfärgade på skojar-sidorna, men de svarta ovanför var ju riktigt fina :) Alltid kul att träna i snygga skor.

Svar: Eller hur! Träning blir mycket roligare i fina träningskläder.. :)
Elenore Eklind

2013-10-16 @ 10:16:52
http://successisajourney.blogg.se
Sannas rum

Ellinorak har tips om var man kan köpa de nedersta. Dock har Nike valt att inte lansera dem i Sverige och därför får inga kedjor köpa in dem. Lycka till :)

Svar: Tack för tipset! :) Då förstår jag :)
Elenore Eklind

2013-10-16 @ 10:34:17
http://sannasrum.se
Camilla

Då tror jag det blir perfekt för dig! :) Du känner nog av om de blir för mjuka för dig eftersom du har lite problem. :)

2013-10-16 @ 10:39:00
http://thisiscamilla.blogg.se
Rebecka

Sportamore.se brukar har, därifrån köpte jag mina, jag har lila +3or, och jag älskar dem! :)
Annars har nog Nike på sin hemsida, http://store.nike.com/ :)

2013-10-16 @ 12:32:48
Anonym

åååh. de gröna är ju helt fantastiskt fina. fast ja, de är ju väldigt fina allihop :)

2013-10-16 @ 12:34:46
janina

jag beställde 2 par nike free run från en "skojar sida" och mina är jättebra, ingen skillnad alls på dem och de äkta, fick dom efter 8 dagar ungefär och är supernöjd!

Svar: Jaha okej, vad bra! :) Vad var det för sida? :)
Elenore Eklind

2013-10-16 @ 14:14:37
Ellen

Åh tycker de nedre är sååå snygga! Har själv också varit en stund på jakt efter ett par, men vet inte vartifrån man skulle få tag på ett par ://

2013-10-16 @ 15:56:43
http://nellen.blogg.se
Jessica

dem är riktigt snygga!! har de rosa/korall på andra raden. ÄLSKAR dem!! men som någon kommenterade här över så fungerar dem ej för löpning, jag får jätte ont i vristerna och fötterna efter bara någon minut, eftersom det inte är någon dämpning. Men jag använder dem på gymmet och de känns som man flyger fram eftersom dem är så lätta! Köpte också från en skojarsida, gick jättebra!:-)

Svar: Åh jaha, vad bra! Precis det jag tänkte, att de kanske skulle vara en bra sko för gymmet.. :) Vart köpte du dina?
Elenore Eklind

2013-10-16 @ 16:14:47
http://winsas.blogg.se
Ebba

Jag var inne för att testa de skorna i butik, och varför det heter +3 och 5.0+ är för att det är olika tjocklek på sulorna typ. Den ena är mer "barfota"-känsla. Kommer dock inte ihåg vilken, men borde vara +3. Den andra är lite mer stabil :)

Svar: Jaha, det där var mer än vad jag visste! :) Tack!
Elenore Eklind

2013-10-16 @ 16:45:07

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0