HAPPY ?

Har ni också bra dagar och dåliga dagar? Ibland känns det som att alla andra bara har bra dagar. Det känns som att jag egentligen alltid borde vara glad för jag har ett väldigt bra liv. Men det är jag inte, och då får jag dåligt samvete, och jag vet inte varför. Idag är en sån dag. Jag har liksom ingen kraft att göra någonting, känner bara för att äta onyttigt och gräva ner mig. Pallrade mig iallfall bort till gymmet en stund. Kändes bra. Andra dagar vill jag göra hur mycket som helst, äta hälsosamt och jag mår hur bra som helst. Är livet verkligen en sån bergochdalbana? Eller kommer dagarna bli jämnare någon gång? Och kan man må dåligt utan någon speciell anledning även om man har det väldigt bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0