Indisk mat


Nu har vi ätit supergod indisk mat från bästa stället i vår del av stan. Tre Indier. Vi har köpt med oss därifrån massor av gånger och är alltid lika nöjda. Vi har även hunnit proppa i oss en påse godis, ostbågar och Coca-cola under melodifestivalen. Herre gud! Nu är jag mätt. Leva på sallad och gurka imorgon kanske? Haha, nej då, men det känns som att jag aldrig kommer orka äta något mer någonsin. Haha, jag är så määäätt.


...Och varför röstar svenska folket alltid på samma jäkla artister i varenda jäkla melodifestival? Är vi så inrutade? Vad är det här med Linda Bengtzing, Shirley Clamp osv? (Nicke Borg var ju bra iallafall)

Kommentarer
Anonym

Nästan alla indiska restauranger i Sverige är bengaliska och jag bor i Bangladesh så blir mkt indisk mat för oss hehe

2011-02-27 @ 11:08:26
http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0