Allt ätbart är gott


Se, här har vi Espresso House igen! Vad är det med mig och Chai latte? Men en liten snabb fika efter jobbet är aldrig fel. Johannes överraskade med räkmacka och chokladmousse till min chai latte och hans mocka latte.

Vi bor fortfarande hos min mamma och jag kan inte säga annat än att det är rätt mysigt att få lagad mat. Så snart kommer Johannes hit efter träningen, och då blir det ingefärsmarinerade laxspett och sallad. Man tackar:)

Alltså för er som inte vet, så har jag och Johannes och 6000 andra personer varit utan vatten i över en vecka nu. Helt otroligt vad beroende man är av dessa små kranar. Vi är verkligen bortskämda med vatten och när det väl försvinner så kan man knappt leva. Men jag hoppas innerligt att det kommer tillbaka snart, så att vi kan flytta hem igen och diska, städa, spola, tvätta händerna, duscha osv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0