Del ett

Året som gått. 2009 års små händelser som gjort min vardag.

Vi var bjudna på 50-talsfest. Och visst kan jag säga att jag gillar Johannes stil.

Jag får ett heltidsvikariat på dagiset. Och lär känna världens bästa Jennifer!:)

Jag har varit i Stockholm och hälsat på moster och kikat på min barndomslägenhet.

Vi firade en väldigt mysig påsk med min familj och god mat.

Jag har suttit på Jennifers altan och invigt Marabou sommar edition. Tack vare den, hamnar mitt inlägg på förstasidan på blogg.se

Jag fick äran att vara med i Expressen Fredag.

Jag hade en underbar midsommarafton och fick bära en härlig långklänning.

Jag provade på golf, för första gången, vilket faktiskt var roligare än jag hade trott:)

Jag och Johannes hittade världens mysigaste lilla butik, som hade världens godaste italienska chokladglass.

Vi har fikat en miljon gånger på Espresso House.

Jag åt krabba för fösta gången i mitt liv. JÄTTE-krabba.

Johannes och IFK Björkö vann!

Jag färgade håret ljusbrunt.

Vi har spelat riktig minigolf i slottskogen.

Vi har grillat massor i sommar.

Det har varit en helt underbar sommar.

Jag och Johannes jobbade några dagar på augustifestivalen.

Jag och mamma var på Kreta och njöt av lite sol.

Och vi gjorde en häftig jeeptur över hela Kreta, där vi fick chansen att stå uppe bland molnen. Häftig känsla.


Del två kommer senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0