Utkast: Fredag

Har precis vaknat till liv och ätit en god frukost med mami. Tänkte snart ut och promenera tillsammans. Idag kommer Johannes hem,, jeejj ;) Han ringde och skrämde mig i morse. De är ju på träningsläger och igår så skulle de ut och festa, och jag vet hur dem festar! Tro mig! Så han ringer i morse, låter lite halvfull och trött och säger; Älskling, alltså jag är helt borta, jag vet inte vart jag är,..  Jag fick typ en klump i hjärtat. Såg framför mig hur han irrade runt själv i ett främmande land.. Haha... Baaaaby då! Tur att detta inte var fallet..



I fredags var det skumpa, mat och prat som gällde. Var hemma i hyfsad tid, vid två, efter en helkväll med tjejerna och efter en hemfärd i regnet. Jag orkade ändå ta en kvällens i mitt dyblöta hår, innan jag gick och la mig.

Igår: lördag, så vaknade jag hemma hos mami, vi åkte på stan och shoppade, handlade mat och åkte hem till mig efter det och lagade mat tillsammans och fikade efter det med Johannes mamma som kom förbi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0