Trevlig kväll, men lite konstig ändå..

God morgon! Eller jag har ju varit uppe i flera timmar ju.. Sitter just och fikar med kaffe och några hemmagjorda bullar. Och med Time Out i bakgrunden, (världens roligaste program).

Igår satt vi först hemma och drack lite vin, jag och Johannes. Sedan gick vi till några vänner och satt och snackade, innan vi skulle ner och lyssna på lite livemusik vid hamnen. Mer vin och sedan tog vi med oss några på efterfest hos oss. Men jag åt mest smörgåsar och nyponsoppa då ;)

(Och cykla, gör aldrig det på fyllan. Jag och Johannes skulle hämta min cykel på vägen hem, och vi skulle försöka oss på att skjutsa varandra. Det gick sådär kan jag väl säga. Tänk er farlig slalom där pinnarna sitter jätte nära varandra.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0