TODAY, MY DAY

Jag är inte alls på blogghumör idag. Orkar inte med idag. Dagen har varit svinbra ända till nu. Johannes började inte förrän klockan 15, så vi hade all tid i världen innan. Vi åkte till stan och kikade och så käkade vi lunch ihop. Kycklingsallad på Paprika.  Bland det godaste jag vet ! Och så åkte jag med han till jobbet. Han jobbar ju precis vid IKEA, så vi tog två varv där tillsammans också, ett på möbel-våningen och ett på alla-små-saker-våningen. Vi har haft en jättemysig dag tillsammans.

Men nu när jag kom hem så bara kändes det som mitt liv rasade ihop. Jag mår fan piss just nu. Vill bara att det skall bli jul och jag får krypa ner i stora sockar och dricka te och äta alladdin-låda ! Och göra mina nära och kära glada med julklappar.

Puss/Ell

lovisaburfitt.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0