LUSSEBULLE, JULPYNT, STORHANDLAT, ÖVNINGSKÖRT

ÅÅ nu sitter jag och myser framför Ensam hemma, med en lussebulle och julmust. Det är ju söndag :) Jag och Johannes har ätit en mysig middag tillsammans, bland det godaste som finns - ugnsbakade morötter, potatisar, palsternackor och paprika, med kött till. Och nu är han på nåt möte. Så jag passar på att äta lussebullar ;)

Jag har julpyntat hela huset så nu är det supermysigt. Jag älskar julen!

Idag har vi storhandlat, Jag och Baby, och då menar jag verkligen STOR-handlat! Frysen gick knappt att stänga och i skafferiet finns massa julgott :D

Och jag har övningskört massa idag. I stan och till affärerna och parkerat och allt går jättebra nu. Det är verkligen roligt att köra. wiiiiiii. :) Det var bara tredje gången jag var ute och körde "på riktigt" där det dyker upp rödljus och bilar och krypkörning och snabba vägar och mycket trafik och allt det där, men ändå så går det väldigt jätte bra! :D




Kommentarer
Julia

mysigt med julsaker

2008-11-30 @ 20:39:22
http://jsomijulia.se

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0