JOBB- SÖK SÖK SÖK

Hej alla mina Änglar.

Idag har jag varit riktigt duktig. Tycker jag själv. :D Jag har inte bara målat ett skrivbord helt själv. Jag har också sökt en massa jobb. -Jobb jobb jobb. Ja blir man inte galen på det? Men jag vill verkligen jobba nu känner jag. Det har gått ungefär en månad för länge nu. Till en början var det ju bara gött. Att vara ledig / (arbetslös) och kunna spendera dagarna med att göra precis vad man ville. Men nu börjar det bli riktigt långtråkigt. Pjuuh. Borde kanske passa på att gå ut och springa men men...? Jag skall iallafall ta mig själv i kragen och dra mitt lata arsle till stan så snart som möjligt och söka jobb på det sättet istället. Så fort jag får en dag ledig så SKALL jag, vare sig jag har lust eller ej. :) Bra va?!

                                                                                               Photo: Anne Geddes
Ha det bra! Love
/Ell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0