WHY?

Hur kan så många människor vara så trångsynta? Hur kan det finnas så mycket hat i vissa människor? Kan inte alla få leva sitt liv? Jag sitter och tittar på Malou och det handlar om att vara annorlunda. Och att det finns människor som lägger ner så mycket tid på att visa hat mot de människor som vågar vara annorlunda, som kanske bara är kära eller klär sig på ett visst sätt. Vem har bestämt att "normalt" är att vara tillsammans med en person av andra könet, och att det bara är tjejer som kan ha klänning och smink. Varför har vi ordet normal? Vad är det liksom? Alla människor är unika. Jag blir så ledsen när jag hör att människor som bara är sig själva blir misshandlade av idioter och illa behandlade av samhället. Kan inte alla få vara som de vill?! Jag kan inte förstå hur man kan känna så mycket hat mot oskyldiga, helt vanliga människor som inte gjort någon illa. 
 
LOVE MORE ❤ HATE LESS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0