STRAWBERRY BREAKFAST


Blev väldigt sjuk igår natt. Fruktansvärt halsont, feber och snuva. Så igår låg jag helt platt i soffan hela dagen. Idag känns det dock bättre. Då blev det yoghurt med jordgubbar, te med honung, juice gjord på morot, apelsin, citron och ingefära, och en knäckemacka till frukost. Solen strålar ju ute, men vågar inte riktigt sätta mig och steka (fast det är det enda jag vill), för jag vill bli frisk så snabbt som möjligt. Hatar att vara sjuk. Har för mycket att göra för att vara sjuk. 

Kommentarer
coffeeandcupcake.blogg.se

Fina bilder och va gott de ser ut :)

Svar: Tack!
Elenore Eklind

2014-05-21 @ 13:49:37
http://coffeeandcupcake.blogg.se/
Turid

Hej!

Du skrev om ett trädgårdscafe med hembakt på Björkö en gång. Var ligger det? Vet du namnet på cafeet? Hittar det nämligen inte på google.

Svar: Ja, det är tyvärr inget café som finns året runt. Utan det var just under några speciella dagar som de hade slagit upp detta. Väldigt mysigt.
Elenore Eklind

2014-05-23 @ 14:31:25
http://www.travelandfashion.blogg.se
Anonym

Åh vad gott, älskar jordgubbar!

2014-05-27 @ 00:29:12

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0