There's no tears left

Livet går verkligen upp och ner. För alla. Nackdelen med sociala medier är dock att allt framställs som så himla bra hela tiden (om inte folk klagar på något meningslöst då), så man kan lätt tro att alla mår så jävla bra, jämt! Jag har en klump i bröstet just nu och ångesten är nära. Och det beror på allt och samtidigt ingenting. Jag hoppas att det blir bättre när skolan är slut och sommaren är här. Under tiden försöker jag att omge mig av människor som gör mig glad och som är förstående. Och jag försöker att inte tänka så mycket (men det är för svårt), träna och äta hälsosamt. Man kan välja att lägga sig under täcket och dö (läs: det vill jag göra), eller så kan man göra det bästa av situationen och göra allt man kan för att saker och ting skall bli bättre (läs: det skall jag göra).

Kommentarer
Joh

Im here 4 U. Summer Will be fantastisc

2014-03-25 @ 13:33:27
Siri

Fortsätt kämpa <3 det är starkt av dig att skriva om det på bloggen :) / en "tyst" följare

Svar: Tack för dina ord. Väldigt fint av dig!
Elenore Eklind

2014-03-31 @ 14:28:09
http://www.lifesparks.blo.gg

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0