JEANS JACKET

Vad dagen började bra! Det var strålande sol och jag invigde jeansjackan. Jag och Johannes satte oss i solen på Biscuit och drack kaffe. UNDERBART! Jag strosade sedan bort mot stan för en lunch med sötaste Steffi. Vid tre-tiden mötte jag upp Johanna som slutade jobbet och vi tog sällskap hemåt. Nu skall jag göra mig redo för kvällen. Skall hem till Charlotte och ha rosékväll. 

Jacka från Levis (Second hand), halsduk från Monki (gammal), tröja från Topshop, jeans från Dr Denim, randig tröja från Lindex, solglasögon från Beyond Retro, skor från Nike (Nike Air Max Thea), ryggsäck från Monki och Moschinoväskan är köpt på Second hand. (Gick hem och bytte väska)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0