Bar Himmel

Igår, efter en 11-timmars arbetsdag så började äntligen min semester. Kan säga att jag vaknade väldigt gott idag. Men jag tjuvstartade semestern en dag tidigare, i torsdags eftermiddag, med hamburgare på Bar Himmel med min bästa vän Johanna. Vi åt och drack gott, svettades nästan bort i solen och gick sedan en sväng till Lounge för några drinkar innan det var dags att gå hem eftersom jag skulle upp kl 6.30 dagen därpå och jobba 11 timmar. Det enda som höll mig pigg igår var vetskapen om att semestern väntade vid arbetsdagens slut. Och när arbetsdagen väl var slut så firade jag med några glas på Barabicu, Bar Himmel och Lounge med min fina Charlotte. Äntligen: sol, semester och känslan av frihet. 

Kommentarer
ɑ n n i k ɑ

Mums!

2014-07-12 @ 17:23:15
http://blogofphoto.webblogg.se
Anonym

Det där såg ju inte lite gott ut... :)

2014-07-18 @ 18:08:39
http://annae.blogg.se

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0