HOME

Sitter och pluggar hemma, vilket jag har gjort och kommer göra den här veckan. Eller jag försöker iallafall hitta inspiration. Ibland är det allt bra svårt att locka fram inspirationen och kreativiteten inom sig. Speciellt när man har tankarna på annat håll och har en sprängade huvudvärk. Det är dock en väldigt rolig kurs som vi håller på med nu. Textproduktion 2, där vi bland annat lär oss att skriva nyhetstext, pressmeddelande och copywriting/reklamtext. Jag älskar att skriva och det värsta jag vet är när jag ser särskrivningar och andra skrivfel. Det är till och med anledningen till att jag ibland känner för att gå ur Facebook. Uppgiften vi håller på med nu innebär att vi skall skapa tre olika annonser för polkagriskokeriet i Grenna. Nu skall jag sätta igång med tankeverksamheten och försöka få bort min huvudvärk. Ha en bra onsdag allihopa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0