Vita jeans

Outfit från i fredags: White jeans - Gina Tricot, Blue shirt - H&M, Heels - Åhlens, Jacket - BikBok, Bag - Zara, Sunnies - Lindex
 
Valborg idag. Skall försöka plugga lite innan träning, dusch, lunch, måla naglar och fixa iordning mig för kvällen. Jag, Johannes, Johanna och hennes kille skall ut och käka. Såå mysigt! Men först: plugga plugga plugga. Gaah, igår svor jag hela dagen över skiten. Men bara en månad kvar nu. Sen är jag äntligen tillbaka på mitt gamla kära Posten. Trodde aldrig att jag skulle säga det, men saknar att röra på mig och vara ute. Men jag saknar det nog mest för att jag är så sjukt trött på skolan nu. Skulle kunna tänka mig att jobba med vad som helst för tillfället.. Byta? Någon? Kanske någon som kan WordPress, för det är vad jag sitter och sliter mitt hår över.. 

Kommentarer
Melanie Forsberg

Snyggt!

Svar: Tack! :)
Elenore Eklind

2014-05-12 @ 12:42:52
http://melanief.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0