Is it friday yet?

Så känner jag redan. Och det är bara måndag. Pjuh, men den här veckan är väl ganska kort iallafall, eftersom det är påsk..? Livet är allt bra komplicerat. Jag har haft en riktigt rolig helg. Ja, dagarna kanske inte varit så roliga då vi mest legat helt utslagna av trötthet. Men kvällarna och nätterna har varit väldigt festliga. Kanske lite fööör festliga. Igår låg jag och Johanna i soffan hela dagen och skrattade och grät, om vart annat. Vi gick bara ut för att köpa thaimat. Det var både den värsta och den bästa dagen på länge. Värsta för att vi grät över allt och inget, hade framtidsångest och var trötta som få. Bästa för att det var så skönt att bara lätta på sina känslor som man bär på, och inte tänka på något speciellt. Samtidigt som vi båda kände oss lite nere så kunde vi ändå skratta väldigt mycket. Tack för att jag har dig som vän, bestie! Allt i livet kan inte alltid vara bra. Men man får tänka att det bara blir bättre när man är nere på botten. Jag har inte mått så bra på sista tiden, och det beror på massor av saker. Mest över olika känslor som jag har inombords som jag inte riktigt kan sätta fingret på. Jag vill inte att ni skall oroa er, det är bara så här livet är ibland. Ibland mår man så himla bra, men just nu känner jag mig vilsen på något sätt. Men håll ut, jag kommer tillbaka! Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0