No make up


Så här såg jag ut i morse när jag vaknade. Jag gjorde nämligen fransförlängning igår, hos söta Laura på Salong Noblesse. 
 
Ett litet tips för er som bor i Göteborg och vill göra fransförlängning, så har Laura/Salong Noblesse ett erbjudande på fransförlängning fram till den första december. Istället för 1495 kr, så koster det endast 500 kr för ett nyset. Och Laura var väldigt duktig! Kommer absolut gå till henne igen! Är jättenöjd!

Nu skall jag nog ta och fixa till naglarna. Kom på det när jag såg bilden.. Haha, finn ett fel..?!

Kommentarer
Emma Hå | shoes and beyond

Åh låter jättespännade! Har velat testa det ett tag =)



//Emma Hå

2011-10-17 @ 22:30:39
http://emmahas.se
elin

oo vill också testa, hur länge håller det? o ens riktiga ögonfransar påverkas dom? vet du det elenoooore?:) hihi nyfniknen...:P

2011-10-17 @ 23:32:19
http://eborjesson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0