Nighty Night


Nu skall jag bädda in mig och försöka bli frisk. Har ju gått och blivit sjuk efter hemresan. Men till på lördag skall jag absolut vara frisk! För då skall vi fira Sara! Johannes är bortrest till på söndag. Så himla tråkigt att vara ensam och sjuk samtidigt. Men igår var han helt underbar. Han köpte hem mat från Vin o Pasta och han köpte med sig alla mina favoritsaker; risifrutti, apelsinjuice, choklad, Coca-cola, Ben & Jerry chocolate fudge, apelsiner, avokado, bananer och nötter. Och i natt gick han upp och gjorde te åt mig för jag snörvlade så. That is love!

Kommentarer
STYLE CRUSH

åh men söta du, krya på dig! :)

Anna

Där snackar vi kärlek minsann!

Krya på dig!

2011-04-02 @ 16:16:25
http://smid.blogg.se/smidsfashion

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0