SATURDAY NIGHT


Helgen var lugn och skön och perfekt. Förutom att bilen kraschade ihop i fredags när jag skulle hem från jobbet. Lördagen var lugn. Det enda jag och Johannes gjorde, var att sticka ner till pizzerian för att dela på en pizza och ta var sin öl. Söndagen spenderade vi med hans familj och god mat.

Det är så skönt att börja jobba klockan tre. Finns det något härligare än att kunna ligga under en filt nästan en hel dag, innan man börjar jobba. Typiskt bara att min mobil dog igår, och nu måste jag slå in pinkoden. Det är bara det att  jag inte lärt mig pinkoden, och pinkoden ligger kvar i lådan som mobilen kom i, och den lådan har jag packat ner i en av alla flyttkartonger, som vi har lagrat på hans föräldrars vind. Ja, jag säger då det. Minnet är som bortblåst och smart kan man kanske inte vara 24 timmar om dygnet. Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0