J


Jag vet. Att jag skall jobba med något som jag älskar, när jag studerat klart. Och något som jag tycker är så roligt, att det inte gör något om det tar tid från min fritid. För nu, när jag jobbar med något som tar så mycket tid av dagen, men som jag ändå inte tycker är roligt, så är jag så fruktansvärt trött veckan runt och jag avskyr att vara det. för det i sin tur bidrar till att jag varken orkar eller har tid att göra sånt som jag vill göra!

Snart kommer Johannes hit. Han var ute med sina buddies igår. Så vi får väl se vad denna mulna söndag har att erbjuda.

Kommentarer
helena



Ville bara säga Hej. Läser din blogg dagligen men är lite dålig på att lämna kommentarer. Ska försöka skärpa mig :)

2010-03-28 @ 20:40:23
http://pompinella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0