Friday is a good day


Bild från gårdagen.
Igår möttes jag och Johannes efter jobbet, gick och handlade fredagsmys tillsammans och åkte hem och åt revbenspjäll, majskolv, potatissallad, baguette, massa choklad, chips och cola. Mums! Till det så kollade vi på en extremt kul film; Baksmällan! HA-HA! Idag är det sådant otroligt vårväder så jag blir glad i hela kroppen. Johannes skall spela match, så jag tänkte åka hem till mamma och kanske en sväng på stan. (Måste göra mina behov, tvätta mig osv och vi är utan vatten. Kul! Kanske en hel vecka! Alltså jag klarar mig inte! Tänk vad beroende man är av vatten. Är där och rycker i kranen hela tiden verkligen.. Haha) Men puss på er så länge:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0