Apricot


Efter en seg dags arbete (jag var som en zombie på jobbet idag), en svettig bussresa (bilen var på besiktning idag), ett proppfullt ICA Maxi (där färskpotatisen bara kostade 5 öre /kg) och sedan kånkandet på all potatis som jag bara var tvungen att köpa för att den var så billig (jag hade ju som sagt ingen bil idag, typiskt, och vad som är mer typiskt är att den inte gick igenom besiktningen) så är jag nu iallafall äntligen hemma och kopplar av på altanen med  lite vattenmelon, brämhultsjuice och lite yoghurt med aprikoser och müsli i. (Okej nu sa jag inte hela sanningen. Jag är inte så nyttig som jag låter. Smällde i mig en hel hönekaka med nutella på också) Hej så länge och glad midsommar!

Kommentarer
WALK IN MALIN

GLAD MIDSOMMAR TJEJEN!

2010-06-24 @ 23:04:22
http://maaaliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0