Typisk söndag?


Ph: lundlund

Okej. God morgon. God förmiddag. God lunch. Nu har vi precis storstädat. Och då menar jag verkligen STOR-städat. Över tre timmar har jag och Johannes fejjat, putsat, dammat, ordnat, dammsugit, tvättat, torkat och gjort vårt hem skinande. Doftar gott gör det också. Så skönt nu när det är gjort. Men nog om det.
       Igår hade vi lite bestlutsångest över vad vi ville hitta på, så det slutade med att vi satt och kikade på resor hela kvällen och gjorde mini-plätt-tårta. Stekte plättar och varvade med vaniljglass och varma hallon. Supergott. Men glad söndag sålänge. Hej!

Kommentarer
YVONNES

Sv: Tro mig, jag är största matvraket kan äta precis hela tiden vilket jag också gjorde under hela mitt jullov. Jag är inne på min trejde detox-dag och det går bra. Jag är varken sugen på bröd, pasta eller ris och meningen är att man ska avgifta kroppen från sånt :) försök två-tre dagar och se hur det känns (de dagarna är värst)

2010-01-10 @ 13:38:23
http://layvonne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0