Today and igår

Hejhej! Idag bjöd jag hit mami. Så jag, Johannes och mamma har spenderat dagen med monopol i soffan. (Jag vann stort!;) ) Jag har lagat en god middag till oss (med viss hjälp i köket förstås) ;) Riktigt mysig dag. Men nu har jag precis kört bort mamma till bussen och jag känner mig rätt trött faktiskt, så jag skall nog ta med mig en ny Kinsella-bok och gå upp till sängen. God natt!


Igår var vi förresten på bio. Efter en lite slapp förmiddag, dagen efter nyårsafton och allt, med Smala Sussie på teven, och efter en promenad i skogen, så åkte vi och hämtade upp Victor och Jossa för att käka lite mat (dock hade vi inte tänkt att nästan allt skulle vara stängt en nyårsdag. Haha. Typiskt) och se Avatar. Den var lite småmysig sådär. Men lite för mycket 'framtiden' för min del. Har hört så mycket bra om den, men när jag satte mig i biostolen hade jag faktiskt inte den blekaste aning om att den handlade om blå gubbar. Ha-ha:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0