Pizzakväll


Vi skippade allt gällande bowling, biljard och Mañana igår kväll. Istället bestämde vi oss för att göra egen pizza och mysa med choklad hela kvällen. Vi lassade på kyckling, ananas, banan, curry och mozzarella och det blev en av de godaste pizzorna jag ätit faktiskt. MUMS säger jag! Och så apelsinkrokant efter. Kan det bli bättre? Vad skall ni göra idag gott folk?

Till frukost idag, gjorde jag i ordning knäckemackor med creme cheese, avokado och örtsalt, kaffe och smoothie, till mig och Johannes. Till en portion behöver man 1 banan, 1 apelsin, 1 msk krossade linfrön och fryst mango.


Kommentarer
Emma

Jag har aldrig smakat pizza med bananer på. Spännande!

2010-01-19 @ 16:22:41
http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0