J O H A N N A


Å Å Å Å Å Å. VÄRLDENS BÄSTA NYHET!!!! Min bästa vän kommer hem till Sverige i en hel månad i februari. Vilken lycka! Hon har ju bott i London sedan drygt två år tillbaka. Och jag saknar henne så otroligt varje dag. Hon var den jag pratade med varje dag. VARJE dag, fram tills hon flyttade. Vi kunde säga vadsomhelst, allt och ingenting till varandra. Sådana vänner har man inte många av. Love yooooou. Men den 4 februari kommer hon iallafall till Sverige och stannar en hel månad. (Önskar att jag kunde säga för alltid)

Nu skall vi vara old El and Joh. (Är vi för gamla för Myggan och Myran eller?) ;) Vi kan kolla på Smala Sussie varje dag (fick den i julklapp). Vi kan sitta och äta upp en hel burk med pepparkakor och doppa dem i apelsinsaft. Vi kan sova över hos varandra. Vi kan gå ut och festa järnet. Vi kan prata minnen och snacka om everything and nothing. Vi kan sminka varandra som geishor. Jag kan rensa ditt rum medan du snackar om killar, kollar datorn och målar naglarna. Vi kan shoppa tillsammans igen och fika. Och dricka kaffe hemma hos dig. Jag kan komma förbi dig igen, bara för att läsa modemagasin och göra ingenting. Vi kan göra smoothies istället för att köpa upp allt godis på konsum bara för att det är halva priset. Jag saknar dig. Allt kan vara like old times, i en månad iallafall... L O V E

Kommentarer
joh

Hahahaha...Awwwww...vad kul det ska bli... äta pepparkakor och doppa i apelsin saft ska vi definitvi göra...guuuuud så gooosigt det är :) 4 weeks to go.. KISS/myran

2010-01-04 @ 20:32:09

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0