i-går

I fredags promenerade vi ner till stan. Skulle gärna kunna tänka mig att bo just precis här.

Avnjöt en god smoothie. På Åhléns City, faktiskt, av alla ställen. Men den var riktigt god.

Igår firade vi Johannes, bara för hans närmsta, med kaffe och äppelpaj.

Jag bakade och förgräddade pajskal och hade mig. Inte likt mig. Men det var rätt kul. Och den blev god!

Efter kaffe, prat och några glas vin så gick vi vidare till Seaside för att festa med fler vänner fram till småtimmarna

Jag har varit uppe sedan klockan sju. Jag ser aldrig någon anledning till att sova bort hela dagen bara för att man var ute och dansade hela natten. Det gör dock Johannes, för han är tröttare än trött. Men jag vill gärna göra massor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0