Onefortwo



Mötte Johanna för en fika. Det blev favoritstället och favoritdrycken. Espresso House på Vallgatan och en stor Chai-latte. Sedan delade vi på en chokladboll. Vi hade världens bästa kväll. Och jag önskar att vi kunde sitta så varje vecka. Men det blir väl lite dyrt kanske? Att ta flyget till och från London varje vecka..? Nu ligger jag iallafall nergosad i min säng medan Johannes kliar mig på ryggen. Finns det något bättre? Ha en bra flygtur imogon Joh. Love! Idag hade jag på mig sammetstights från BikBok, Skor från Tiamo, Tygpåse från Elin Kling, T-shirt från Gina Tricot, Tunika i zebrarandigt från Primark/London, Mockajacka från Vila och en scarf, min är från Shock.

Kommentarer
anna

Fina bilder!

2009-09-07 @ 23:12:00
http://aannnnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0