KRETA - DAG ETT

...Flygturen och ankomstdagen.

Tänk att vardagen slår en i ansiktet igen så snabbt. Jag har varit hemma i ett par timmar och redan känner jag att jag vill resa bort igen. För alltid. Typ.

Jag har haft en helt underbar vecka. För er som undrar bjöd mamma med mig till Kreta. För att jag skulle få en chans att bara komma bort från vardagen. Att inte behöva tänka på något är vädligt välgörande. Så nu har jag vilat upp mig (fast är konstigt nog lika trött ändå).

Vi har iallafall haft det så bra man kan ha det. Jag är evigt tacksam mami!

Att bara kunna sätta sig på terassen och kolla ut på havet och äta en god frukost, borde man få göra oftare.

Känner man inte bara för att hoppa ut och skutta i molnen?

Mor och dotter.

På denna gata låg vår lilla lägenhet. Med vår underbara terass.

Vi kunde se både hav...

...och berg från terrassen.


7 days to come...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0