På stan med Elenore


Igår, fredag, gick jag och strosade för mig själv i stan. Jag måste säga att jag gillar det. Man kan gå i sin egna takt och bara tänka. Jag skulle iallafall göra ett syntest. Och medan jag väntade på min tid hoppade jag in på Espresso House (ja, det är mitt favoritställe) ;) En stor chai-latte (ja, det är min favorit) och en scones senare var det dags för att se om glasögon var något för mig. (Jag ser nämligen inte skyltarna när jag kör bil, så.. ja det känns rätt viktigt) Men det var inget megafel på mina små ögon, men glasögon när jag kör bil tyckte hon ändå att jag behövde, så ja, nästa vecka blir det att prova glasögon för fullt.

Jag fick med mig en jacka från h&m, några hårnålar (vart tar dem vägen hela tiden?) och några lila plastblommor hem. Jackan var nedsatt från fem,nittioåtta till 198:-. Bra va?!

På mig hade jag kofta från Monki, Flanellskjorta från Jack & Jones, Skor från H&M Divided Exclusive, Skinnjacka från Mission, Halsduk från förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0