DAGENS/BIO: BRÖLLOPSFOTOGRAFEN

Hej hej! Har haft en jättemysig fredag. På förmiddagen strosade jag och Johannes runt i stan, tills han började jobba. Då mötte jag upp söta Josephine. Skulle hitta en klänning till henne för morgondagen. (Är någon slags avslutningsfest då för laget som våra kära b-friends spelar i, som jag egentligen också behöver en ny klänning till, men jag får leta fram något i garderoben) Och nu kom jag och Johannes precis hem från en stor popcorn, en stor Fanta, en stor Coca Cola och Bröllopsfotografen. Den var jätterolig, men jag som är en Smala Sussie-fantast måste ju säga att ingen film slår Smala Sussie! God natt!

På mig hade jag en kofta från H&M, klackar från H&M Divided Exclusive, väska och handledsvärmare från Lindex, mössa från MQ, klänningen är flera år gammal, från H&M, och halsduken likaså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0