3 oktober

Igår var det stort kalas för de tre bröderna, var av en är min kära b-friend. Vi hade grymt roligt. Jag med, fram till dess att jag bokstavligt talat nästan svimmar av huvudverk. Jag hann i princip med välkomstdrinken + ett glas vin, sedan blev det vatten och alvedon resten av kvällen, tills jag till slut inte stod ut längre och var tvungen att lämna de partysugna för min säng.

Men innan jag gick, hann vi med mat, prat, paket och tävling, varav en korvtävling. Haha. Det var helt ärligt det roligaste jag sett på länge. Gick ut på: Att ha en varmkorv hängande i ett snöre i midjan. Svinga denna varmkorv fram och tillbaka och försöka ta ett bett av den, utan att använda händerna. Det konstiga: Att det faktiskt gick!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0